Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Το λιντσαρισμένο status του Πάνου Καμμένου - by The One Eyed Bert

Πολύ στεναχωρέθηκα όταν έμαθα για τις ψιλές που άρπαξε ο Πάνος Καμμένος. Θυμάμαι είπα: "Μα καλά, πόση αδικία!" Ο Πάνος, είπα, δεν έχει δώσει δικαίωμα πουθενά τόσα χρόνια. Κύριος. Με το σεις και με το σας. Ούτε η Χρυσή Αυγή στη Ντόρα έτσι. Με τις γραβατούλες του, απλός, ήπιων τόνων. Όλοι έχουμε να πούμε μια καλή κουβέντα για τον Πάνο στο χωριό. Εχθρό δεν είχε. Όλοι τον αγαπούσαμε.
Αλλά διαολίστηκα και είπα για κάτσε ρε φίλε, πώς είναι δυνατόν να την πέσουν έτσι σε Άγιο άνθρωπο! Κάποιος λόγος θα υπάρχει, κάτι θα είπε, κάτι θα έκανε. Έτσι φόρεσα το δαιμονιώδες προσωπείο του αμερόληπτου ερευνητή κι άρχισα το ψάξιμο.
Δεν άργησα να βρω αυτό που γύρευα. Ο αλήτης παρενόχλησε την Πόπη. Την Πόπη μου. Η τύπισσα έχει περάσει πλέον από τα milf στην κατηγορία των mature κι αυτός ο αχρείος δεν την σεβάστηκε. Λες κι είναι καμιά παιδούλα.
Αμέσως σήκωσα το τηλεφωνάκι μου.
“Ναι;” “Πόπη;” “Ποιος;” “Έλα εγώ είμαι, ο Bert” “Δεν σου είπα να μην με ξαναενοχλήσεις ρε ανώμαλε;” “Πόπη, πες μου τι σου έκανε ο αλήτης; Σε χτύπησε;” “Τι λες μωρέ;” “Πόπη, θα τον σκοτώσω μ' ακούς;” “Τα περιοριστικά μέτρα ισχύουν και για τα τηλέφωνα. Μην με ξαναενοχλήσεις” “Πόπη!!!! Ποοοοοόπηηηηηηηη!!!” “Δεν πας στο διάολο;” “Σ' αγα.....” Του του του του του τουυυυυυυυυυυυ
Η Πόπη Τσαπανίδου μου έκλεισε το τηλέφωνο. Ξανά. Δεν πειράζει όμως. Εγώ θα είμαι πάντα εκεί και θα την προστατεύω. Ο αλήτης ο Πάνος την πρόσβαλε. Την ανάγκασε να τον διώξει από την εκπομπή της. Πώς να μην φάει τις μάπες του; Ο κόσμος είναι σοφός. Ο κόσμος ακούει. Ο κόσμος βλέπει. Πήρα τα χαπάκια μου για να ηρεμήσω. Ο Πάνος Καμμένος είχε το “θράσος” να βγάλει στάτους για να εκφράσει τα παράπονά του.
Ας όψεται το δημοσιογραφικό μου δαιμόνιο και η αντικειμενικότητά μου. Ίδε! το ήθος και το ποιόν του ανθρώπατου.









by The One Eyed Bert
Πάνο; Καμμένε; Κοίτα να κάνεις like στη σελίδα μας facebook.com/TheThreeMooges, αλλιώς θα φας κι άλλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου