Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Παρ' ολίγον αριστερή συνέντευξη με τον Αλέξη Τσίπρα - by The One Eyed Bert

Φώναζα εκστασιασμένος μαζί με την Ντόρα, “ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ ΚΛΕΦΤΗ, ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ ΚΛΕΦΤΗ”, όταν μπήκε ο Tom το Skouliki μέσα στο δωματιάκι μου αλαφιασμένος - χωρίς να χτυπήσει - κρατώντας μια εφημερίδα.

“Τι συνέβη;” ρώτησα φανερά ταραγμένος από την βίαιη εισβολή στον προσωπικό μου χώρο. “Bert, τα καταφέραμε. Σου έκλεισα συνέντευξη την άλλη εβδομάδα.” “Με ποιόν;” “Μάντεψε...” “Έλα πες μου. Εγώ σου λέω. Για πες για πες!!!” “Τσίπρα.” “Πλάκα κάνεις;” “Σε μια εβδομάδα, θα έρθει από εδώ.” “Μα Τοm, όλοι οι φίλοι μου είναι αριστεροί. Πώς θα αντιδράσουν;”
Δεν απάντησε ποτέ. Ακόμα και τώρα που τον ρωτάω δεν απαντάει. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί κρατούσε εφημερίδα.
Bert: Άλεξ, Μπορώ να σε λέω Άλεξ φαντάζομαι. Α. Τσίπρας: Φυσικά. Bert: Έτσι παθητικός θα είσαι και όταν θα διαπραγματεύεσαι με Άνγκελα; Α. Τσίπρας: Ασφαλώς. Bert: Ειλικρίνεια, αισιοδοξία και λίγη παθητικότητα ακόμη... Ενδιαφέρον!
Bert: Για πες μου, φίλε Άλεξ, τώρα. Πού στο διάολο ήσουν και σε έψαχναν όλοι, ρε μαλακισμένο; Α. Τσίπρας: .... (λογικά δεν κατάλαβε το αστείο μου)
Bert: Και καλά από τον μικρό Άλεξ. Ήταν μπλακ χιούμορ κι έτσι. Α. Τσίπρας: .... (λογικά δεν έχει χιούμορ)
Bert: Ποια γραμμή σκοπεύεις να τραβήξεις; Α. Τσίπρας: Ευχαριστώ δεν θα πάρω . (Σε αυτό το σημείο σνίφαρα και τις δύο γραμμές από τον χρυσό δίσκο που του πρόσφερα. Τινάζοντας τα σάλια από τα μάγουλά μου, ήρθα στα ίσια μου.) Bert: Πάμε, πάμε, πάμε!
Bert: Πώς τη βλέπεις την φάση μαν; Θα βγείτε στις ερχόμενες εκλογές; Α. Τσίπρας: Αδιαμφισβήτητα. Bert: Κάνε μου μια πρόβλεψη. Α. Τσίπρας: ΠΑΣΟΚ τέταρτο κόμμα. Bert: Τολμηρό. Α. Τσίπρας: Στανταράκι. Bert: Εσύ ξέρεις.
Bert: Πώς σχολιάζεις το γεγονός ότι μια μερίδα κόσμου σας καταλογίζει πως κρατάτε μια συμβιβασμένη πολιτική στάση λόγω της συμβατικότητας, την οποία καλείσαι να έχεις λόγω της δημοφιλοσύνης σου. Α. Τσίπρας: Υπάρχει αυτή η λέξη; Bert: Δεν υπάρχει; Σόου Φάκιν Γουάτ; Απάντα και σταμάτα τα αριστερά κόλπα για να υπεκφύγεις τις επίμαχες ερωτήσεις μου. (Σνιιιιιιιιιιιφ) Bert: Οουυυυ!!!!!!!!!!!!
Bert: Μη μασάς, τεστάρω τον ήχο. Για πε. Ή καλύτερα απάντα μου σε αυτό. Ένα κόμμα που είχε πρωτοκλασάτο στέλεχος τον Γρηγόρη Ψαριανό, πόσο σοβαρά πιστεύεις ότι θα πρέπει να το πάρουμε; Α. Τσίπρας: Ο Γρηγόρης έκανε τις επιλογές του και ..... Bert: Τον άλλον τον τρόμπα τον Superman, που το παίζει και επαναστάτης; Το Διαμαντόπουλο λέω. Σοβαρά τώρα; Α. Τσίπρας: Δεν προτίθεμαι να κάτσω και να υπερασπιστώ στελέχη που έχουν φωνή και μπορούν...
Bert: Άκου, Αλέξη, εγώ μαζί σου είμαι. Όλοι οι φίλοι μου είναι αριστεροί. Από την μεριά της μητέρας μου δηλαδή. Γιατί από την μεριά του πατέρα μου όλοι οι φίλοι μου ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. (Γέλια) Α. Τσίπρας: ...... (Ε άντε γαμήσου. Χιούμορ μηδέν.) Bert: Τράβα μια γραμμή να χαλαρώσεις. Πολύ σφιγμένος είσαι. Δεν μάθατε τίποτα από τον Γρηγόρη; (Ξανά γέλια) Α. Τσίπρας: ..... Bert: Μισό μία να πουδράρω την μύτη μου. Να σε ρωτήσω τώρα, πέρα από την πλάκα. Το επόμενο παιδί σου θα το βγάλεις Φιντέλ; Bert: Πού πας; Κάτσε λίγο μωρέ. Καλά δεν περνάμε; Μαλακία. Έφυγε και πήρε μαζί του και το καλό μου το μικροφωνάκι. Σνιφ Σνιφ.
by The One Eyed Bert
Σνιφάρετε Τσίπρα στη σελίδα μας facebook.com/TheThreeMooges

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου