Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Το παραπονιάρικο status του Γιάννη Πρετεντέρη - by The One Eyed Bert


Καθόμουν ήσυχος στο δωματιάκι μου κι έτρωγα στα κρυφά κάτι κόλλυβα που είχαν ξεμείνει από τα σαράντα της ΝΔ, όταν μια τσιριχτή φωνή κόντεψε να σπάσει τα ευαίσθητα τύμπανα των αυτακίων μου.

"Beeeeert, βοήθεια!" την άκουσα να στριγκλίζει. Φακ! Ο Άδωνις ντυμένος Batman με φώναζε στο skype! Κοιτώντας έξω από το παράθυρο είδα το γνωστό σήμα να φωτίζει τον νυχτερινό ουρανό. Φόρεσα αμέσως τη στολή του Robin και στήθηκα μπροστά στην κάμερα. 

- Άδωνι, ηρέμησε! Ο Bert είναι εδώ για σένα. Τί συνέβη; Δεν πουλάει το πακέτο με τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς;
- Όχι, κάτι χειρότερο.
- Σε παράτησε η Ευγενία; Κοίτα δε ξέρω τί σου είπε αλλά τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι. Αυτή μου την...
- Όχι, κάτι πολύ χειρότερο.
- Τί; Σε παράτησε ο Λεωνίδας;
- Όχι, σου λέω! Κάτι πολύ πολύ χειρότερο! Ο ΣΥΡΙΖΑ μού έκανε εμπάργκο. Τέρμα πια οι κοινές εμφανίσεις σε πάνελ με βουλευτές του. Είμαι έτοιμος να κάνω status.
- Άστο Άδωνι σε πρόλαβε ο Γιάννης.

Ανακουφισμένος που το μυστικάκι μου ήταν ακόμα μυστικό, ξύπνησα την Ευγενία και της είπα να τα μαζεύει και να φεύγει. Ο κερατ..εεε...ο Άδωνις με είχε ανάγκη κι εγώ δεν προδίδω ποτέ τους φίλους μου.

Μπήκα στο προφίλ του Γιάννη κι έστειλα το link από το status του στον Άδωνι για να χωθεί και να σχολιάσει. Πήρα ολόκληρη την πιατέλα με τα κόλλυβα και την έβαλα μπροστά μου για να απολαύσω το σόου. Φυσικά δε γινόταν να αφήσω παραπονεμένους τους εκατομμύρια θαυμαστές μου. Ιδού! Το παραπονιάρικο status του αμερόληπτου Γιάννη της καρδιάς μας. 

Α, και μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μας facebook.com/TheThreeMooges




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου