Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Kinder, Kuche und Kirche (Παιδιά, Κουζίνα και Εκκλησία) - από την Αριστέα Σερεμέτη

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, το ΒΗΜΑ δημοσίευσε μια σειρά φωτογραφιών όπου φαίνονται να εκπαιδεύονται μέλη των ταγμάτων εφόδου της ναζιστικής Χρυσής Αυγής . 
Σ' αυτή τη φωτογραφία βλέπουμε δύο γυναίκες κάποιου πυρήνα να οπλοφορούν και να συμμετέχουν στην εν λόγω εκπαίδευση.

Τα ναζιστικά κόμματα είναι οργανώσεις της αστικής τάξης και του κεφαλαίου και αποτελούν όχημα για να διεισδύσουν σε εργατικά λαϊκά στρώματα, μεταφέροντας αντιδραστικές ιδέες και δημιουργώντας τόσο εκλογικά όσο και σε δυνάμεις κρούσης , μαζική δύναμη. Απευθύνονται κυρίως σε μικροαστικά-μεσοαστικά στρώματα αλλά και σε λαϊκά με χαμηλή ταξική συνείδηση, όπως και σε λούμπεν στοιχεία και βασίζονται σε εθνικιστικές, ρατσιστικές και αντικομμουνιστικές αντιλήψεις, αποτελώντας την εφεδρεία της αστικής τάξης σε περιόδους βαθιάς καπιταλιστικής κρίσης.

Μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, οι γυναίκες υπερτερούσαν αριθμητικά των ανδρών.
Έτσι, με τη βοήθεια και των μηχανών, μπήκαν μαζικά στην παραγωγή .
Η οικονομική ανεξαρτησία τους οδήγησε σε άνοδο των γυναικών σε πανεπιστήμια και προτιμήθηκαν σε εργασίες όπως η διδασκαλία. 
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης να δεχθούν επίθεση από πολιτικές δυνάμεις - εκτός από τους Ναζί, από το Κόμμα του Κέντρου και από την Καθολική Εκκλησία -, λόγω της πτώσης των γεννήσεων και του επικείμενου "δημογραφικού προβλήματος".

Έτσι, ο Χίτλερ, στις 8 Σεπτέμβρη 1934, απευθύνεται σε γυναίκες του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος: 
"Αν ο κόσμος του άντρα είναι το κράτος, η δέσμευση και ο αγώνας του εκ μέρους της κοινότητας, τότε ίσως θα μπορούσαμε να πούμε πως ο κόσμος της γυναίκας είναι ένας μικρότερος κόσμος. Για αυτή ο κόσμος είναι ο σύζυγός της, η οικογένεια, τα παιδιά, το σπίτι της. Όμως, πού θα βρισκόταν ο μεγαλύτερος κόσμος αν κανείς δεν ήθελε να φροντίζει το μικρότερο κόσμο; Πώς θα συνέχιζε ο μεγάλος κόσμος να υπάρχει αν δεν υπήρχε κανείς που να κάνει τη φροντίδα για το μικρό κόσμο επίκεντρο της ζωής του; Ο μεγάλος κόσμος εξαρτάται από αυτό το μικρό κόσμο! Ο μεγάλος κόσμος δε θα μπορούσε να επιβιώσει αν ο μικρός κόσμος δεν ήταν ασφαλής". 

Το αποτέλεσμα ήταν το ναζιστικό καθεστώς να οριοθετήσει τη δραστηριότητα των γυναικών με τα 3 Κ: Kinder, Kuche und Kirche, δηλαδή Παιδιά, Κουζίνα και Εκκλησία.

Βέβαια, αυτό μπροστά στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την έλλειψη εργατικών χεριών στην πολεμική βιομηχανία, μπήκε 2-3 φορές σε συζήτηση με καταγραφές του παραγωγικού δυναμικού των γυναικών, αλλά τελικώς προτιμήθηκαν οι αιχμάλωτοι πολέμου .
Οι γυναίκες που θεωρήθηκαν μη φυλετικά καθαρές ή πάσχουσες και φορείς κληρονομικών νοσημάτων στειρώθηκαν με την εφαρμογή της "ευγονικής" .
Οι εκτρώσεις ήταν παράνομες. Μάλιστα κάποια στιγμή, το 1939 φορολογήθηκαν με ειδικό συντελεστή, 40% πάνω από το μέσο συντελεστή, ζευγάρια που δεν είχαν αποκτήσει παιδί μετά από 5 χρόνια γάμου, γιατί δεν ανταποκρίνονταν στους ιδεολογικούς στόχους της αριθμητικής υπεροχής, της καθαρότητας του αίματος και στο σφρίγος της φυλής.

Η Χρυσή Αυγή έχει δημιουργήσει πυρήνες γυναικών σε Αθήνα, Άνω Λιόσια - Καματερό - Αχαρνές, Αρτέμιδα, Ασπρόπυργο, Νίκαια. Ειδικά όσον αφορά τη Νίκαια, κάθε Πέμπτη πραγματοποιούνται συναντήσεις στα γραφεία τους. Για παράδειγμα, "συζητήθηκαν θέματα ιστορικού και πολιτικού ενδιαφέροντος, σχετικά με τη διαχρονική μάχη Ελληνισμού και Σιωνισμού".
Οι πυρήνες αυτοί οργανώνουν "κινήσεις αλληλεγγύης": Συσσίτια μόνο για Έλληνες, Ρουχισμός μόνο για Έλληνες, Αίμα μόνο για Έλληνες, επιδιώκοντας να συσπειρώσουν κάτω από εθνικιστική βάση εξαθλιωμένες, άνεργες, γυναίκες και μητέρες που αντιμετωπίζουν έντονα ζητήματα επιβίωσης και βιοπορισμού .
Παρέχουν "προστασία" και "μπραβιλίκι" σε περιοχές με αυξημένο αριθμό μεταναστών επικαλούμενοι "αυξημένη εγκληματικότητα", αλλά και εργασία με άθλια μεροκάματα, προσφέροντας στην ουσία υπηρεσίες στους εργοδότες.

Η Χρυσή Αυγή μιλά ως γνήσιο τέκνο του Γ΄ Ράιχ για απαγόρευση των εκτρώσεων, με το επιχείρημα να μη γίνουμε "μειονότητα" μέσα στη χώρα μας . 
Μαθαίνει στις γυναίκες αυτοάμυνα, αλλά και πολλές τις εκπαιδεύει στο παραστρατιωτικό σκέλος της (απόδειξη η φωτογραφία).

Μέσα από τα ρατσιστικά της κηρύγματα, επιδίδεται στην ίδια ιδεολογική πολεμική της ναζιστικής Γερμανίας, δηλώνοντας πολέμιος της "κίβδηλης ισότητας των δύο φύλων" , του φεμινιστικού κινήματος, των ίσων δικαιωμάτων :
"Έχουμε βαθύτατη συναίσθηση της καταστροφής που επιφέρει το φεμινιστικό πνεύμα της εποχής μας και εκφράζουμε την αντίθεσή μας σε κάθε λογής διακηρύξεις για την ισότητα των δύο φύλων. Για εμάς δεν τίθεται πρόβλημα ισότητας ή υπεροχής ανάμεσα στον άνδρα και την γυναίκα, αφού πιστεύουμε ότι αποτελούν δύο διαφορετικές υποστάσεις, που έχουν ταχθεί από την Φύση να αλληλοσυμπληρώνονται, έχοντας να επιτελέσουν ο καθένας το δικό του ξεχωριστό Χρέος απέναντι στη Ζωή ".

Μου είναι αδιανόητο το πώς μια γυναίκα μπορεί να οργανωθεί στην Χρυσή Αυγή, σε μια ναζιστική οργάνωση που την υποτιμά, την απαξιώνει, την στέλνει στην κουζίνα της και την αντιμετωπίζει ως μηχανή αναπαραγωγής και άξια μόνο για την ανατροφή των παιδιών της.
Μου είναι ακατανόητο το πως μια γυναίκα μπορεί να χτυπήσει ή και να σκοτώσει τον ανήμπορο, τον μετανάστη, τον ανάπηρο που δε διαθέτει το "σφρίγος της φυλής".

Γυναίκες - Ναζί . 
Άραγε γνωρίζουν πως στο χέρι τους κρατούν σφαίρες που τις στρέφουν απέναντι στον ίδιο τον εαυτό τους;

από την Αριστέα Σερεμέτη

(πηγή: Κομμουνιστική Επιθεώρηση)

1 σχόλιο:

  1. Γυναίκες Ναζί... Μου θυμίζει κάτι παλιές ταινίες exploitation με όργια σε ναζιστικά στρατόπεδα, όπου η αρχιβασανίστρια ήταν γυναίκα. Φαίνεται πως κι αυτές έχουν δει τις ίδιες ταινίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή