Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Το ροδακινί facebook status του Υπουργού Υγείας - by The One Eyed Bert

Η αλήθεια είναι πως με είχε συνεπάρει αυτή η μουντή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, που σαν καυσαέριο επικάθεται πάνω σε όποιον μένει δεκαπενταύγουστο στην Αθήνα. Με το ανεμιστηράκι μου να δουλεύει στο φουλ αδιάκοπα και το πληκτρολόγιο πάνω στην κοιλιά μου χάζευα τα έρημα προφίλ των φίλων μου πολιτικών. 

Βαριόμουν τόσο που είχα μελανιάσει. Δεν είχα όρεξη ούτε να μελαγχολήσω με την έλλειψη όρεξης που είχα. Ξάφνου Χτύπησε το τηλέφωνο.
“Ιέεε” 
“Bert;” 
“Ναι εγώ είμαι. Πείτε μου.” 
“Βάλε Ενικό” 
“Ναι, εγώ είμαι. Πες μου” 
“Βάλε Ενικό λέω” 
“Στον ενικό σου μιλάω, ρε γίδι!” 
“Καλά, μαλάκας είσαι; Του κουκουβάγια του Χατζηνικολάου εννοώ” 
“Ααααααα”

Ήταν ο Tom το Skouliki. Οι δημοσιογραφικές του κεραίες είχαν συλλάβει ένα περιστατικό που βρισκόταν σε εξέλιξη. Άδωνις σε παράθυρο με Ράπτη και εργαζόμενους της Πολυκλινικής.
Ναιιιιιι.... Επιτέλους! Χειμώνας και ΦΑΚ ΔΕ ΧΕΗΤΕΡΣ!!! Το κλίμα πάγωνε σιγά σιγά κι οι επαναστατημένοι Έλληνες επέστρεφαν στην μιζέρια της Αθήνας. ΡΟΥΤΙΝΑΑΑ... Οι πολιτικοί ξανάπιασαν δουλειά. Η μιζέρια επανήλθε. Όχι πως είχε φύγει, αλλά μου άρεσε το γεγονός πως δεν θα την περνώ πια μόνος μου. Οσμίστηκα τον κρύο ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ αέρα.... Ένα σωρό νέες μαλακίες είναι καθ' οδόν... Ένα νέο έτος σουρεαλισμού και καραγκιοζιάς διαφαίνεται στον ορίζοντα...

Δεν πρόλαβα να το σκεφτώ καλά καλά... και λίγα λεπτά μετά ο Άδωνις με τάγκαρε σε ένα status που είχε ανεβάσει... Φυσικά με έκανα αντάγκ και έπιασα δουλειά... Ταυτόχρονα ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό από την Αλέκα, η οποία εξέφραζε τα παράπονά της γιατί ο Άδωνις της έσβηνε τα comments.
Iδού, σε αποκλειστικότητα, το πρώτο facebook status του ΧΕΙΜΩΝΑ....

by The One Eyed Bert

Like στη σελίδα μας facebook.com/TheThreeMooges

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου